Kunderne efterspørger bedre købsoplevelser

I dag efterspørger kunderne endnu bedre købsoplevelser og især de unge går efter butikker med innovativ indretning med teknologi. Derfor er det måske værd at tænke i nye digitale interaktive løsninger, når butikkerne skal finde nye muligheder i dialogen med kunderne. Verdens største AV-messe ISE 2019 har lige fundet sted i Amsterdam og vi har her samlet nogle af de mange AV-nyheder til detailhandlen, der blev vist på messen.


 

Vindue om dagen fungerer som en skærm efter lukketid

Butiksvinduet fungerer som et almindeligt vindue om dagen, men kan efter lukketid vise digitalt indhold. Med en speciel film på vinduet og en Panasonic projektor kan der laves transparente vinduesprojektioner, når det bliver mørkt. Se video fra messen.

4K skærme til digital skiltning

Der er masser af muligheder til digital skiltning med de nye smalle og elegante 4K skærme fra Panasonic. De udvider 4K sortimentet med 10 skærme til nu at udgøre 18 forskellige modeller fra 43” helt op til 98”. Så der er et stort udvalg til alle behov. Skærmene har meget smalle kanter og kan evt. sammensættes på kryds og tværs og monteres både vertikalt og horisontalt. Billedkvaliteten er i top og mange af skærmene kan køre 24/7 drift. Nogle af skærmene har en USB-medieafspiller, som fjerner behovet for eksterne afspilningsenheder. Ideel til professionel skiltning, der skaber blikfang, som hurtigt og nemt kan tilpasses kampagner og andre tiltag.

Elektroniske hyldeskærme tiltrækker opmærksomhed

OneLan er kommet med en elektronisk hyldeskærm, der uden tvivl vil tiltrække opmærksomhed. I butikken konkurrerer mange produkter om kundernes opmærksomhed og en stor del af deres beslutninger træffes i løbet af få minutter. Her kan den nye skærm bruges som en fin eye-catcher, hvor indhold kan styres og ændres. Se video om den elektroniske hyldeskærm.

Ny udendørs skærm tåler alt!

Ny udendørsskærm fra Peerless-AV (Xtreme High Bright Outdoor Display) fås i flere størrelser (43”, 49”, 55” og 65”) og er 100% forseglet og helt vedligeholdelsesfri. Tåler alle vejrforhold. Denne udendørsskærm er uden sidestykke og vil tiltrække opmærksomhed uden for butikken. Den har allerede vundet flere priser og vandt også Digital Signage prisen til InAVation Awards 2019 på messen. Se video, hvor skærmen bliver udsat for lidt af hvert.

Smart udendørs pylon som blikfang

Moderne udendørs pylon fra Peerless-AV med den nye Xtreme High Bright Outdoor 49” eller 55” skærm for skarpt billede selv i direkte sollys. Tåler alle vejrforhold. Fås også som interaktiv skærm med touch. Til information, vejviser, reklame, underholdning og meget mere.


 

Videovægge med eller uden touch-funktion

Videovægge med eller uden touch-funktion kan sammensættes i alle ønskelige størrelser til branding, informationer eller underholdning i butikken. Skærmene har helt smalle rammer og kan monteres både vertikalt og horisontalt.

Lad skærmene danne en mosaik

Der er ingen grænser for kreativiteten med digital skiltning nu – tjek lige denne video ud, hvor skærmene på kryds og tværs danner en hel mosaik. Videoen er fra ONELAN’s stand, hvor de lavede en opsætning med tvONE’s Corio Master med flere inputs. Det kræver blot lidt simpel programmering og kan styres med Corio Master app’en. Det er kun fantasien, der nu sætter grænser.

Dette er blot nogle af de mange AV-nyheder fra ISE-messen, der åbner op for nye købs- og besøgsoplevelser i detailhandlen. Vil du høre mere om de enkelte produkter og AV-løsninger til din butik, så kontakt os på telefon 5577 4030 eller info@av-huset.dk.