Support og RMA for forhandlere
Sådan gør du ved service på Panasonic og tvONE produkter
Vi møder stadig tvivl hos nogle forhandlere om, hvad man skal gøre med hensyn til service af Panasonic, OneLan og tvONE produkter. Vi har derfor lavet en beskrivelse af, hvad du som forhandler skal gøre, hvis du får brug for service på et af disse produkter.
Panasonic projektorer
Såfremt der måtte opstå fejl på en Panasonic projektor, og årsagen til fejlen er dækket i henhold til de gældende garantibestemmelser, udbedrer Panasonic Service Center i Cardiff (UK) fejlen. Panasonic vil arrangere afhentning hos dig, udbedre fejlen og returnere den reparerede projektor. Såfremt der er låneapparat til rådighed af den givne model, kan dette rekvireres ved fejlmeldingen til Service Centeret. Fejlen meldes via Panasonics Service Center, hvor support teamet (Paulina og Craig) er behjælpelige med garantisagens videre forløb.
Panasonic Service Center
Åbningstider: Mandag – fredag fra kl. 09.00 – 18.00
Telefon 78737279
E-mail business.service@eu.panasonic.com
Du kan også gå direkte ind på Panasonics Service Portal og foretage fejlmeldingen der. På forsiden af portalen skal du klikke på SUBMIT A QUESTION. Herefter vil support teamet tage sig af garantisagens videre forløb.
Panasonic monitorer
Såfremt der måtte opstå fejl på en Panasonic Pro monitor fejlmeldes dette ved at kontakte Panasonics Service Center i Cardiff (UK), hvor support teamet (Paulina og Craig) vil tage sig af det videre forløb.
Panasonic Service Center
Åbningstider: Mandag – fredag fra kl. 09.00 – 18.00.
Telefon 78737279
E-mail business.service@eu.panasonic.com
HUSK at oplyse følgende informationer:
- Firmanavn, adresse og kontaktperson
- Model og serienummer
- Købstidspunkt
- Så nøjagtig beskrivelse af fejlen som muligt
Du kan også gå direkte ind på Panasonics Service Portal og foretage fejlmeldingen der. På forsiden af portalen skal du klikke på SUBMIT A QUESTION. Herefter vil support teamet tage sig af garantisagens videre forløb.
Gældende for monitorer købt februar 2017 og senere
Monitorer købt efter denne dato er omfattet af Panasonics Advanced Swap Warranty. Så snart serviceopgaven er registreret, vil du blive kontaktet af en autoriseret Panasonic Service Partner, der vil levere en Swap unit. Dette sker oftest i løbet af to dage. Nå du har modtaget din Swap Unit, skal du kontakte Service Partneren, der vil arrangere afhentning af den defekte skærm.
tvONE produkter
Sådan gør du: Ved support spørgsmål til tvONE skal du skrive til denne emailadresse:
Email tech.europe@tvone.com
Ved RMA skal du udfylde DENNE FORMULAR og sende den med til ovenstående emailadresse.
tvONE vil herefter tage sig af det videre forløb.